dimarts, 29 de juny del 2010

"I tu, què feies quan el TC va rematar l'Estatut?"

Ahir estava al Ple de Torelló i el telèfon va començar a vibrar. Trucades i sms.
No me'n vaig poder estar, vaig haver de mirar què passava. Ja sé que això té una mica d'irrespectuós...
Hi ha qui fa servir el mòbil als plens, no a Torelló, per twittejar el que passa. Jo essent portaveu se'm fa impossible. Encara que seria interessant, potser hi hauria més gent seguint els plens de Torelló... avui, in situ hi havia tres persones més la premsa.
Però no és el cas, només he twittejat pel tema de la moció en suport de la consulta del 13D, quan va ser tombada.
A vegades també he fet servir el mòbil per fer una rèplica no pública a algun regidor de l'equip de govern.
Però el mòbil, al Ple, per a res més.
L'òs pedrer ahir... tants sms, tantes trucades... vaig agafar el mòbil i vaig començar a llegir que el TC havia emès sentència sobre l'estatut, parlaven de 15 articles.
No m'hi vaig poder estar i vaig entrar al twitter. Bullia! La retallada era un fet. L'autonomisme (i el federalisme?) havia mort amb l'Estatut re-retallat.
Potser d'aquí uns anys algú em preguntarà: "I tu, què feies quan el TC va rematar l'Estatut?". Jo respondré: feia de regidor d'Esquerra al Ple de Torelló.

PS: i tu, lector, què feies quan el TC va rematar l'Estatut?
Naciódigital: Mort i reinterpretat