dimarts, 10 de juny del 2008

Del Superdissabte Republicà al Congrés Nacional

Aquesta setmana és de transició i treball, de l'esforç del consens del Superdissabte al Congrés Nacional.
Les diferents candidatures han fet els seus balanços i comencen a treballar per construir la unitat que ens ha de ser més forts.
Comencen converses del nou president elegit, Joan Puigcercós i membres d'altres candidatures, com el cas d'ahir amb Carretero a Manresa (mireu aquest apunt de Saül Gordillo).
Encara queden moltes esmenes vives a la ponència del Congrés, entre elles, dues de meves. El Congrés s'espera èpic (ni que sigui per la durada) i intens. Un Congrés que ha de ser clau i que ens ha d'impulsar a una nova etapa de construcció d'una base social hegemònica per poder exercir el Dret a Decidir.
Apunts sobre el Superdissabte:
El meu bloc d'Esquerra: Els resultats del Superdissabte Republicà
Bloc de Lluís Pérez-Lozano: No, we couldn't (Esquerra Independentista)
Blog de Dessmond: Un primer pas (no és d'ERC, però sí de Reagrupament.CAT)
.
ElTer.net: La comarca d'Osona vota Joan Puigcercós en les eleccions a la presidència d'ERC
Ràdio Ona: Joan Puigcercós, el més votat a la comarca d'Osona
Osona.com: Puigcercós guanya les eleccions d'ERC d'Osona
El9Nou.cat: El tàndem Joan Puigcercós i Joan Ridao guanyen a les eleccions d'ERC a Osona i al Ripollès
PS: dels blocaires d'ERC Futur que llegeixo normalment no n'he trobat cap apunt i a Vilaweb Vic no hi ha cap informació sobre el Superdissabte a Osona.

1 comentari:

Dessmond ha dit...

Jordi,
Primer de tot l'enhorabona, per la part que t'afecta. Sempre fa goig gunayar en política.
T'agraeixo que em citis. Ara, entenc que vols dir que no milito a ERC i que malgrat això tinc simpaties per RCat. Faig l'aclariment perquè si això ho llegeix algun purista reagrupat es pot emprenyar. Jo no milito!.
També he de dir que sento simpatia per RCat i per tant per ERC. Clar, a la meva manera. Qualsevol nacionalista sent simpatia per ERC.