dilluns, 3 de desembre del 2007

La imatge inèdita osonenca de la manifestació de l'1-D

El diumenge va ser un dia de ressaca post-mani, un dia de recobrament amb la realitat quotidiana després d'un mar sobiranista pels carrers de Barcelona.
Vaig mirar el Polònia des de la web de TV3, vaig repassar el mail de la feina, vaig repassar quatre relats, vaig escriure part de la meva part del Pla Estratègic d'Esquerra Osona i vaig crear un àlbum de fotos, a més de penjar dos vídeos de la mani a Youtube.Abans de posar-me a mirar "Porca Misèria" em va venir al cap una imatge de la mani que, des d'un punt de vista osonenc, valdria milions (bé, no tant...)!
Just cap al final de la manifestació en Freixanet, l'Argemí i un servidor ens vam trobar amb dos pesos pesats de Convergència a Osona, en Xavier Solà i en Josep Maria Matas (últimament només fem que trobar-nos).
Vam començar a parlar, em vaig fixar que tenien una expressió diferent a la cara, vaig pensar que potser era pel fet d'estar en una manifestació...
Al què anava, estàvem fent tertúlia i de cop i volta se'ns atansa un grup de get amb una estelada enorme que avancen inexorablement cap a nosaltres. Només ens queda una opció: ajupir-nos i que l'estelada gegant ens passi pel damunt.
Us ho imagineu? En Freixanet, l'Argemí, en Matas, en Solà i un servidor ajupits sota la bandera. Qui sap si allà va començar el futur front sobiranista de Catalunya... hehehehehehe!
.
PS: en Ballana al final va ser-hi, va arribar tard, però hi va ser. Com en Maragall!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Que estrany que no estiguesiu junts amb el Ballana, potser estava al costat del Maragall?
Encara són del PSC?
Petonets

Anònim ha dit...

Que estrany que no estiguesiu junts amb el Ballana, potser estava al costat del Maragall?
Encara són del PSC?
Petonets