dilluns, 5 de juliol del 2010

Estreno columna a Naciódigital

El dissabte em vaig estrenar com a columnista periòdic a Naciódigital, ho vaig fer amb l'article Que no se’ns podreixi la poma catalana, en referència al procés de maduració nacional catalana que parla Artur Mas, per dir no a un referèndum sobre la independència de Catalunya.
No sé si amb la sentència del Tribunal Constitucional hem madurat bastant més o no...
A part de l'article en sí, és curiós la diferència d'encarar un article que escriguis al bloc a o a iniciativa absolutament pròpia, com els que he anat publicant a El9Nou, a Osona.com, al Torelló, entre d'altres, amb aquest article, ara dins una comana quinzenal de fer un article en un mitjà.
Jo que sóc de teclat fàcil (perquè no escric en ploma) em vaig sentir col.lapsat, patint la crisi de la pantalla en blanc (perquè no escric en paper). La idea hi era però les paraules no sortien. Curiós.
Així doncs, cada dos dissabtes em podreu trobar a la secció Opinió Nacional del diari electrònic Nació Digital, i al llarg de la setmana a opinadors com ara Jordi Finestres, Jordi Portabella, Jordi Badia (quants jordis, no?) o Xavier Grasset, entre d'altres.

Article a Opinió Nacional: Que no se’ns podreixi la poma catalana