dijous, 13 de març del 2008

Tancat per vacances?

Me'n vaig al país de Kundera, Hrabal, Kafka i de l'intent d'un socialisme de bon rotllo, però això queda tant lluny com el 1968. Suposo que el bloc restarà tancat per vacances... si aguanto!

11 comentaris:

Oneguin ha dit...

Hola Jordi. Quina sort. Una vegada vaig tenir la sort d'anar-hi amb "Una solitud massa sorollosa" de Hrabal. Fantàstic.

Sort.

Anònim ha dit...

Hola, sóc en Carles i estic col·laborant amb els administradors de bloc.cat durants els darrers dies per trobar una solució i poder "reflotar" el sistema, i sembla que des d'abans d'ahir a les 23:00 aprox. els sistema ja està funcionant correctament.

Demano disculpes en nom de tot l'equip de bloc.cat (que com podeu suposar es molt reduït) i assegurar-vos que hi estem dedicant tots els esforços possibles per a què el sistema torni a rutllar com temps enrera, on bloc.cat fou un referent dins l'espai de blocaires catalans.

Intentarem encetar una nova etapa de bloc.cat, amb un mantiment més constant, amb millores i noves funcionalitats (potser fins i tot un canvi de servidor), però també sabem que intentar-ho no és una garantia per aconseguir aquest objectiu, és per això que entenem i acceptem la decisió de blocaires com tu de migrar el bloc cap a sistemes més "estables".

Gràcies per la comprensió i molta sort en aquesta nova etapa de blocaire.

Anònim ha dit...

HACED EL PUTO FAVOR DE HABLAR DE UNA PUTA VEZ EN CASTELLANO, QUE ESTO ES ESPAÑA CON EÑE

Anònim ha dit...

HACED EL PUTO FAVOR DE HABLAR DE UNA PUTA VEZ EN ESPAÑOL, QUE ESTO ES ESPAÑA CON EÑE

Anònim ha dit...

A aquest Blog apareix de tant en tant un personatge sordid que vol que parlem en espanyol. Perque? No ens entens ? Que vols dir amb "puto" ? Et demano una mica de moderació i auto-control. així poc a poc podràs superar aquests traumes que t' impulsen a fer aquests misatges compulsius que no et porten en lloc. T' has parat a reflexionar qui ets i perque ho fas? Que tinguis sort amic espanyol. Una forta abraçada.

Anònim ha dit...

VIVA ESPAÑA COÑIO!

Anònim ha dit...

Molt bé noi, veig que continues borratxo, Com pagues l'internet ? Parlens de tu, de la teva vida, els teus gustos,... t' agrada la poesia ? crec que podriem apendre molt de tu, observant-te, mirant-te, tocant-te... Explicans com has arrivat allà on ets i si et sens be. Ho volem saber tot de tu.

Anònim ha dit...

PUIGCERCÓS PRESIDENT!

Anònim ha dit...

Jordi ets el millor, endevant la independencia, Visca Esquerra Republicana de Catalunya, Visca Torelló i la nova estació de Trens. Tots els que et coneixem reconeixem la teva valua.

Anònim ha dit...

INDEPENDENCIA ! FORA LA POLICIA NACIONAL !!!!!

Mossos d'Esquadra y Policía Nacional, a la gresca en una pollería de Lleida
Un mosso agredió a un agente que realizaba una inspección en el local de un familiar
El policía autonómico se negó a reconocer la autoridad de los nacionales
El agredido sufrió un traumatismo cervical y le tuvieron que poner un collarín
Actualizado miércoles 19/03/2008 15:01 (CET)
ANA DEL BARRIO
MADRID.- Era una inspección de trabajo rutinaria, pero acabó como el rosario de la aurora. Mossos d’ Esquadra y policías nacionales se enzarzaron en una pelea que terminó con un agente de la Policía autonómica agrediendo a uno del Cuerpo Nacional.

Los hechos se remontan al 9 de marzo, cuando el jefe de la Brigada de Extranjería y Documentación ordenó realizar una inspección de trabajo en una pollería de Lleida en la que estaba empleada una inmigrante ecuatoriana.

Dos agentes nacionales junto con una subinspectora de la Inspección de Trabajo y Seguridad Social se dirigieron al mediodía hacia el local, denominado 'Can Chari'.

Según las diligencias policiales, a las que ha tenido acceso elmundo.es, a su llegada los tres funcionarios se identificaron debidamente ante el esposo de la propietaria del establecimiento, que se hallaba ausente. Junto a él estaban también la hermana de la dueña y la empleada ecuatoriana, que tenía autorización de residencia permanente.

Amenazas y desprecios
Durante el reconocimiento, la hermana de la propietaria relató que tenía un hijo mosso d’esquadra y que le iba a llamar por teléfono para preguntarle si tenían derecho a realizar la inspección.

Unos 20 minutos después, justo cuando los tres funcionarios se disponían a abandonar el local apareció un joven que enseñó su placa y se identificó como mosso d’esquadra.

Los agentes le comentaron entonces que habían realizado una inspección rutinaria en la pollería. Sin embargo, sus explicaciones no convencieron al joven quien les espetó que "no reconocía la autoridad de los funcionarios del Cuerpo Nacional de Policía", según explican las diligencias.

Además, según este relato, el mosso amenazó a los agentes y les prohibió marcharse del local hasta que llegara una patrulla de la Policía Autonómica.

El mosso pretendió agredir al policía nacional con una porra extensible de metal, pero el otro agente se lo impidió

--------------------------------------------------------------------------------
Ante esta insólita actitud, uno de los policías le recriminó su actuación y le pidió que se retirara y dejara de entorpecer sus labores. Sin embargo, el mosso lejos de amedrentarse agredió al agente cuando éste iba a entrar en el coche policial camuflado. Ni corto ni perezoso se abalanzó sobre él, le hizo la zancadilla y le tiró al suelo.

Pero, el mosso no se dio por satisfecho y sacó entonces una porra extensible de metal con el fin de impedir que los policías abandonasen el local antes de que llegase la dotación de los mossos.

Cuando se disponía a utilizar la porra contra el agente tendido en el suelo, el otro Policía Nacional se lo impidió intentando arrebatarle la defensa. Justo en ese momento, aparecieron en el lugar cuatro coches patrullas de los mossos. El coordinador de servicios del Cuerpo Autonómico intentó mediar en la pelea y, al final, acabaron todos en comisaría.

El agente agredido tuvo que ser trasladado a un hospital debido al traumatismo cervical que sufrió y le pusieron un collarín.

Finalmente, gracias a la actuación del coordinador de servicios de los mossos, los policías nacionales decidieron no incautarse de la porra metálica ni emprender acciones contra el mosso que causó la agresión.

Anònim ha dit...

BONES VACANCES i QUAN TORNIS BONES VACANCES.