diumenge, 26 d’octubre del 2008

El Quico, la periodista melòdica i el neocon català: 3 enllaços

Al gran Quico Sallés (bloc) ja li ha arribat la crisi i amb un diari sota el braç. La crisi ja no tornarà ser el mateix... Diari de la Crisi, la secció d'economia de Nació Digital.
L'Anna Gorchs, patriota
lluçenaire, musicaire i comunicadora, en gabinet oficial o de trinxera periodística, ja té bloc, crític, personal i potser algun dia melòdic i tot! Aquí teniu el seu bloc.
I pe acabar, un bloc que pot fer furor, un neocon català. Sense pèls a la llengua entre la irreverència i el políticament incorrecte, però sempre crític (de criteri); el seu nom és Ferran Camps. Per accedir al seu bloc, clica aquí.
Bona lectura!

4 comentaris:

Ferran Camps ha dit...

Carai!! Quan et dec? Quina propaganda! No m'ho esperava pas. Tot i que això de neocon no sé si prendre-m'ho com un elogi el que és cert és que el nombre de visites m'ha augmentat d'allò més, tot i la llargada dels texts. Gràcies!

Anònim ha dit...

Tot el que escric a tu és sempre amb carinyu! hehehehe que som ex-camarades de partit!

Anna Gorchs Font ha dit...

A mi també em preocupa el que et dec deure... em sembla que, almenys pel que fa a mi, n'has fet un gra massa!

Jordi Casals i Prat ha dit...

"L'Anna Gorchs, patriota lluçenaire, musicaire i comunicadora, en gabinet oficial o de trinxera periodística, ja té bloc, crític, personal (ÉS REAL, OI?) i potser algun dia melòdic i tot! (UNA POSSIBILITAT,OI?);)