diumenge, 18 de novembre del 2007

El segon cap de setmana amb 30 anys... uf!

El cap de setmana va començar just després del sopar de l'Associacionisme Jove Català del Consell Nacional de la Joventut de Catalunya a Barcelona (al matí vaig estar de visita oficial de la Secretaria de Joventut al Consell Comarcal d'Osona i a l'Ajuntament de Vic amb una delegació flamenca -de Flandes-, amb bacallà inclòs al restaurant La Taula).
El què deia, després del sopar del CNJC vaig portar al Juli a casa, a Sabadell, però em va obligar a ser convidat a fer unes copes a la seva ciutat, encara que fos per celebrar el meu aniversari passar i el seu que ja arriba, 30... uf! Ens fem grans, company! Però amb el fred que fa ens conservarem bé... vaig arribar de Sabadell a -9ºC brrrrrrrrrrrrrrr...
El dissabte el matí vaig estar, després d'esmorzar a Can Pietx, en una trobada del Carod-Rovira a Manlleu, amb militants de la comarca i després vaig dinar al Bar Parramón, tot pensant alguna campanya comarcal amb l'Argemí... bé, us he mentit, el cap de setmana va començar després del dinar-reunió amb l'Argemí.
El vaig començar llegint una miqueta, anant a passejar el gos (quin fred!) i anant a sopar a l'Amagatall de Vic, bevent un vi que semblava fet en honor a la gran vegueria central de l'alcalde de Vic. Era un vi del Bages que es deia Abadal. No fa gens de gràcia????
Avui, me l'he passat mirant emails de la feina i escrivint, temes de l'ajuntament i sobre un tema que a partir del dijous sabreu...
Ara, abans de sopar, faré un tomb per la Sala virtual, un portal on hi s'hi pot exposar, és del Consorcia de la Vall del Ges, Orís i Bisaura, és una iniciativa prou interessant.
Ja s'acaba el meu segon cap de setmana amb 30 anys... uf!
.
PS: m'han convidat a llegir un apunt i ho he fet, és aquest: O PSOE=PP o PSOE=CAT , crec que té relació amb un apunt anterior meu, que és aquest: La fi del paradigma antifranquista.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Si he de triar entre l'acudit i el vi... em quedo amb el vi, abuelitu! ;)

Joan Ballana ha dit...

Quin és aquest "affaire" que hem d´esperar fins dijous perquè ens el puguis dir ??????

Anònim ha dit...

Neeeeeeeeeeeeeen, 30 anys! felicitats!!!!!!!!!!!
I això del dijous?

Raül Presseguer ha dit...

Ballana, ets un fals !! jajaja

Anònim ha dit...

Què has d'anunciar el dijous? que et cases? jijijijijiji
Un petonet!