dijous, 12 de juny del 2008

Emboiramenta... i amb tot l'orgull!

Avui és un d'aquells dies espessos.
A mi, l'espessor m'arriba fruit de combinar diferents barrets que fan canviar de perspectiva vital i professional. A vegades, aquests barrets se solapen i ja no sap un quin porta o quants.
Si en aquest còctel hi barregem la incapacitat de fer el despertar d'hora i el dormir d'hora una rutina, hom perviu en un jetlag permanent i continuat. La cafeïna ja no fa efecte si no és per engroguir les dent i excitar els àcids estomacals!
Aquesta setmana em sobren dos dies i el cap de setmana no arriba fins diumenge.
Són dies de passió, de dissenyar, de planificar, d'escriure, d'estrenar... i la boira que no s'alça del cervell embussat.
Qui em va manar ficar-m'hi?! Jo... i n'estic orgullós!

1 comentari:

Anònim ha dit...

espero que l'emboiramenta es dispersi aviat,entenc l'orgull i l'esforç que et suposa tot això però procura no cremar-te. tens els del teu entorn... ;)


Я люблю Вас