diumenge, 31 d’octubre del 2010

Diari de campanya 7: lipdub, gols, reflexions i la Gran Castanya (que no es menja)



Aquest cap de setmana té tres dies i una hora més (que la pots dormir o la pots viure despert).

Malgrat que la organització de la campanya et porta una rutina de treball, moments com aquests, i més si estàs a menys de dues setmanes de l'inici de campanya, serveix per esbagir la ment.
Jo ahir, després d'un matí de dissenyador gràfic amateur i de recuperació del llibre de Toni Aira Això no és Amèrica, després d'un twit de @JordiAranda, vaig anar al Camp Nou a menjar un "fransfurt" i una hamburguesa amb ceba i formatge i a veure cinc gols. Cinc! contra el Sevilla.
Malament pel colesterol, molt bé per agafar ànims.
Per la resta d'aquest cap de setmana llarg us proposo un article que m'he llegit i rellegit amb l'estona que estava al llit amb l'iphone, tot despertant-me per no llevar-me (per allò d'aprofitar l'hora de més). És del Quico Sallés, de Nació Digital, que últimament ha clavat dures cleques a Esquerra i que avui ha escrit l'editorial del diari electrònic i ho ha fet sobrer el meu partit. Es titula: La importància de dir-se ERC. És molt interessant, no cregueu que és un fullet propagandístic, al contrari. Llegiu-lo clicant aquí.
Enllaça una mica en la reflexió que ja vaig fer un any enrera.

I en quan a oci, que també n'hi ha d'haver, avui ha sortit a la llum pública: La Gran Castanya, un lloc on s'enfronten els candidats a les properes eleccions en un ring.
Els autors són els joves osonencs de Quarantados, que van llençar amb molt d'èxit el joc Fèlix Bitllet, el videojoc.
A més dels debats, podríem muntar una competició de la Gran Castanya entre en Freixanet, un dels de CiU, la Flora, la Montse, algun osonenc de Solidaritat i la Bellafont (algú del PP osonenc va a llistes?). Què en penseu Carles Banús i Arnau Martí? Ei, virtualment, eh...
Ep! i el lipdub per la independència, en pocs dies ja porta més de 200.000 visites! Avui és un bon dia per penjar-lo.

Article de Quico Sallés: La importància de dir-se ERC
Quarantados: joc La Gran Castanya
Quarantados: Fèlix Bitllet, el videojoc

3 comentaris:

Arnau Martí ha dit...

Ara també saps programar videojocs? Això sí, el sobrenom pugilístic de "vells verds" m'agrada.

Salut, i continua amb aquestes cròniques electorals.

Jordi Casals i Prat ha dit...

Hahaha, no Arnau, els videojocs no els he fet pas jo! hahaha, només em faltaria això.
Has rebut més SMSpam de CiU?

Carles Banús i Puigivila ha dit...

T'haig de confessar que m'has fet mirar el joc de La Gran Castanya; només he fet un round i he guanyat... o sigui que m'hi apunto ;-) hehe

Salut