divendres, 2 de gener del 2009

Fotos que fan renovar compromisos

Aprofitant el meu primer dia de vacances estricta, he anat remenant el meu antic ordinador i he trobat records en forma de fotografia que m'han fet molta gràcia.
Com que són fotografies digitals no són molt antigues, no són d'aquells records de cara de nen empastifada de xocolata. No.
Són fotografies de les primeres eleccions que em vaig presentar, les del 2003. És el bo de presentar-se en unes eleccions, que, en les fotos, un hi surt.
Bé, però la sort no sé si és tant... perquè un pot fer comparacions, i d'altres fer comparacions amb mala llet!
Perquè, redéu! com passen els anys i quina diferència hi ha entre el 25 i els 31... uf! Però dels altres també es poden fer comparacions, així que companys i companyes, compte!

Eleccions municipals 2003, Torelló

Però en moment com aquests, també serveixen per fer balanç de la feina feta, alguna molt ben feta, dels qui sempre han estat al teu costat (en els bons i en els mals moments) i per la feina que queda per fer.
No és que estigui fent propòsits pel 2009... només estic reflexionant i renovant compromisos.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Estaves fet tot un chaval!