diumenge, 7 de novembre de 2010

Diari de campanya 13: L'art d'estimar entre periodistes i polítics, eines 2.0 i la irrupció de Fàbrega en la campanya


El dissabte va ser una dia força 2.0, vam fer formació i vam presentar una nova eina comarcal, EsquerraOsona.TV.
Ben d'hora al matí ja feia un cafè amb en Jordi Bertràn i amb el David Camacho per tot seguit rebre al periodista de Nació Digital, Quico Sallés, que va encetar la jornada de formació de comunicació, amb una xerrada titulada: "L'art d'estimar entre els polítics i els periodistes". Genial, com sempre. Repartint a tort i a dret, però sempre fent reflexionar després d'haver-te posat el dit a la nafra.
Durant el descans per esmorzar, el més comentat eren els sms sobre l'article, a El Periódico, de Jordi Fàbrega, líder l'Entesa del Progrés Municipal (lligat a ICV) i alcalde de Sant Pere de Torelló. L'escrit sotasignat per altres històrics de l'independentisme, donava suport a ERC. La irrupció en campanya de Fàbrega portarà cua a Osona...
A nivell nacional, podem dir que ERC ha pogut fer una bona carambola amb la millora en l'enquesta del CEO i l'apropament de històrics de l'independentisme. Llàstima que l'agenda està gairebé monopolitzada pel Papa...
Just després vam començar la part on en David Camacho i un servidor vam treballar les diferents eines 2.0 i una bona pràctica de la comunicació 2.0 a nivell polític, respectivament.
Finalment, i a mode de cloenda, vam presentar la nova eina 2.0 que hem creat des de la federació comarcal: Esquerra Osona TV, accediu-hi clicant aquí. A continuació podeu veure un vídeo de promoció de l'eina, protagonitzat pel Biel Barnils. Demà en penjaré un altre.


El matí les JERC, la gent d'Esquerra de Vic i el diputat Freixanet van ser presents al mercat. El 2.0 és necessari, però cal estar al carrer. Aquesta campanya, a Osona, es juga al carrer, perquè cal lluitar sobretot contra l'abstenció provocada per la desconfiança davant uns moments de crisi econòmica i institucional amb Espanya.